۹ هزار کارگاه صنایع دستی در استان زنجان فعالیت می کنند

۹ هزار کارگاه صنایع دستی در استان زنجان فعالیت می کنند
ارجمند با اشاره به فعالیت ۹ هزار کارگاه صنایع دستی در استان زنجان گفت: حمایت از کارگاه‌های کوچک صنایع‌دستی رونق تولید را به همراه دارد.

مدیر ‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده است که باید به محصولات صنایع‌دستی استان توجه ویژه‌ای صورت گیرد و باید برای بازاریابی و فروش تولیدات صنایع‌دستی زنجان در بازارهای داخلی و خارجی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

 امیر ارجمند تصریح کرد: کارگاه‌های کوچک صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال، تولید، فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند. ازآنجایی‌که این کارگاه‌های صنایع‌دستی انعطاف‌پذیری بالایی دارند کارآفرینی و خلاقیت بیشتری در آنها صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: برای توسعه صنایع‌دستی استان باید از دانش و دستاوردهای روز استفاده شود.

 وی خاطرنشان کرد: این استان ۹۰۰۰ کارگاه فعال دارد و امید است که با رفع موانع موجود بر سر راه این تولیدکنندگان، شاهد رشد اقتصاد و اشتغال بیشتر تا پایان سال جاری در این استان باشیم.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید