ششمین جشنواره منطقه‌ای طلوع ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان

ششمین جشنواره منطقه‌ای طلوع ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه هر رویداد بین‌المللی در هر منطقه‌ای که برگزار شود می‌تواند در جذب گردشگر برای آن منطقه مثمرثمر باشد گفت: جشنواره منطقه‌ای طلوع ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان است.

سید سعید صفوی در نشست با مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: زنجان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه تاریخی، گردشگری و صنایع دستی است که با میزبانی همایش‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی می‌تواند خود را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کند.

صفوی گفت: در حاشیه این جشنواره مفاخرشهرستان، آداب و رسوم و آیین ها، لباس‌های محلی، تولیدات کشاورزی، غذا و زبان و نیز جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به مردم معرفی می‌شود.

سلمان حسینی در این جلسه بیان کرد: از ۴ استان غرب ایران میهمان داخلی در این جشنواره حضور دارند که می‌توان هر یک از آن‌ها را سفیری دانست که می‌توانند در معرفی هر چه بیشتر زنجان و جاذبه‌های گردشگری آن نقش داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: این جشنواره با هدف ایجاد ارتباطی هماهنگ، تاثیر گذار، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد معلول و گسترش همکاری‌های مشترک و خلاق و با توجه به نقش موثر و ارزشمند هنر، نمایش و صنایع دستی است.

وی گفت: پس از بررسی ۵۲ اثر رسیده از گروههای نمایشی استانهای زنجان، قزوین، اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر به مرحله نهایی شرکت در جشنواره رسید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید